راهنمای ارسال تجارب

 | تاریخ ارسال: 1392/12/20 | 

الگوبرداری از بهترین تجربیات در نگهداری و تعمیرات
پیوست  : راهنمای تدوین تجربیات
تجربه نگهداری و تعمیرات، داستانی واقعی از اقداماتی است که در یک شرکت صنعتی/بخشی از سازمان، برای سازماندهی واحد نت، استقرار سیستم های نگهداری و تعمیرات یا مدیریت دارایی های فیزیکی، تدوین برنامه نت تجهیزات، تحلیل خرابیها، محاسبه شاخصها، برون سپاری در نت و ... انجام گرفته است.
یک تجربه شامل سیر تاریخی انجام کارها، وقوع حوادث، تصمیم گیریها، برخورد با چالشها و ... بوده و مربوط به فعالیتهایی است که در گذشته رخ داده و باز گویی اینگونه موارد باعٍث می شود تا مخاطب  خود را در نقش شخص درگیر در آن تجربه احساس نماید.
یک تجربه حالت داستانگونه دارد؛ رفتارها و تصمیمات را ذکر میکند ، خط کلی داستان گم نمیشود، ضربالاجلها، اختلاف نظرات و ... ، رنگی واقعی و جذاب به تجربه میبخشد.
 
در تدوین تجربه نت برای ارائه در " نهمین کنفرانس ملی نگهداری و تعمیرات ایران" نیازی به تهیه نسخه word نیست و تنها لازم است که نسخه پاورپوینت تجربه تهیه گردد. در این راستا مطابق دستورالعمل مشروحه زیر اقدام فرمائید.
 
 
قواعد نگارش :
  1. تجربیات در برنامه PowerPoint 2007 درج و ارسال گردد.
  2. برای متن فارسی در نسخه نمایشی تجربه از فونتهای BMitra، B Titrو B Nazanin و برای متن های انگلیسی از فونت Arial استفاده شود . اندازه فونت باید چنان باشد که امکان دیدن و خواندن راحت آن برای حاضرین در همایش میسر باشد. (حداقل فونت متن 20 باشد)
  3. از عبارات خلاصه بجای نوشتن متن در نسخه نمایشی استفاده فرمائید.
  4. بهتر است از  جلوه های تصویری و فیلم و ... استفاده موثر گردد.
تدوین محتوی تجربه نت :
صفحه اول نسخه نمایشی :
در صفحه اول نسخه نمایشی ، تصویری از موضوع تجربه همراه با عنوان تجربه ذکر شود. عنوان تجربه باید اشاره به محتوی تجربه داشته و خواننده با مطالعه آن از موضوع تجربه اطلاع یابد. نام شرکت صنعتی/واحد سازمانی که تجربه نت متعلق به آن است نیز باید در عنوان تجربه ذکر گردد.
صفحه دوم نسخه نمایشی :
در صفحه دوم نسخه نمایشی ، چکیده بسیار کوتاهی از مشخصات نویسنده یا نویسندگان و ارائه کننده تجربه درج شود.
درج تصویر ارائه کننده تجربه ، در صفحه دوم نسخه نمایشی مجاز میباشد.
صفحه سوم نسخه نمایشی :
در صفحه سوم ، توضیحی اجمالی (همراه با تصاویر) جهت آشنایی شرکت کنندگان در همایش با موضوع مورد نظر ، درج گردد . (نام و محل، سابقه فعالیت های نت)
صفحه چهارم نسخه نمایشی  :
صفحه چهارم شامل چکیده کوتاهی از کل مبحث درج شده در متن تجربه میباشد. بهتر است نتایج بدست آمده بصورت نمودار در این صفحه درج گردد تا امکان ارتباط بهتر حاضرین در همایش فراهم گردد.
صفحه پنجم نسخه نمایشی به بعد:
  • از صفحه پنجم به بعد شرح کاملی از تجربه در زمینه موضوع انتخاب شده ارائه گردد.
  • استفاده از آمار کمی و شاخصهای مطرح نت در تشریح وضعیت قبل و بعد از انجام کار ، بیان مشکلات ، چالشها و تصمیمات اخذ شده در طی مدت زمان انجام کار از جمله مواردیست که باید در این قسمت درج گردد.
  • از تشریح مفاد تئوری و تاریخچه نت در نسخه نمایشی تجربه خودداری شود.
تحلیل:
نویسنده تجربه در این قسمت باید با بازگشت مجدد به مساله و تبیین دوباره آنبه جمع بندی و تحلیل تجربه ارائه شده بپردازد . ذکر خلاصه ای از نکات کلیدی ، نتایج حاصله و بیان عوامل کلیدی موفقیت یا شکست از جمله مواردیست که باید در این قسمت تشریح گردد.
منابع:
درصورتیکه در تدوین تجربه و یا در مراحل انجام کار از منابع خاصی استفاده شده است باید در این قسمت به آنها اشاره گردد.
یادداشت :
  • برای تدوین و ارسال نسخه نمایشی تجربه خود تا پایان 1393/01/25 فرصت دارید.
  • از آنجائیکه ممکن است پس از بررسی کمیته علمی ، نسخه نمایشی تهیه شده نیازمند بازنگری باشد لطفا در تهیه و ارسال بموقع نسخه نمایشی دقت نظر فرمائید.
  • تعداد اسلایدهای نسخه نمایشی تجربه حداکثر باید 30 اسلاید بوده و حداکثر زمان ارائه نیز 40 دقیقه میباشد.
  • نسخه نمایشی تهیه شده را به  انجمن نت ایران ارسال فرمائید.
  • جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ فایل های مورد نیاز، می توانید با شماره تماس   88369741 – 88092884 تماس فرمایید.
  • تجربیات ارسالی در کمیته تجربیات هر پنل به طور مجزا مورد بررسی قرارگرفته و در روز کنفرانس در پنل های تخصصی ارائه می گردد.
  • در صورت لزوم می توانید سوالات خود را با دبیر علمی کنفرانس نهم جناب آقای دکتر صنیعی منفرد از طریق ایمیل mas_monfared@yahoo.com مطرح فرمایید. سوالات شما در ایام تعطیلات نوروزی هم بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
باتشکر
دبیرخانه نهمین کنفرانس 

دفعات مشاهده: 3295 بار   |   دفعات چاپ: 913 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 66 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

اشتراک در خبرنامه

لطفاً نشاني پست الكترونيك خود را برای دريافت اطلاعات و اخبار پايگاه در كادر زير وارد كنيد.

اعضای حقوقی انجمن

  • موج نیرو
  • راهبری مدیریت آرمانی
  • ریل پرداز سیستم
  • ایراتک کیش
  • همکار صنعت بهساز
  • گهر روش سیرجان
  • ترسیم داده افزار
  • راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت
  • البرز توربین
  • نیروآوران خردمند کویر
  • مشاوران تدبیرپرداز آویژه
  • الکترومسکن تهویه پایتخت
  • پیشگامان سرویس آرمان
  • نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان
  • ارتباطات فن کام کیش
  • پایش وضعیت یکتا شرق
  • ساینا سیستم اسپادان
  • برج نور شهرکرد
  • مدیریت منابع فیزیکی اطمینان پردیس مهر
  • پترو فراساحل نیام کیش
  • توسعه صنعت آریاپازیریک
  • ارتعاشات نوآوران پایش
  • تابان انرژی پاسارگاد
  • ابنیه نو اندیش
  • پتروتک دیاکوراد
  • مرکز مطالعات و پژوهشهای لجستیکی
  • فنی مهندسی تهویه و تبرید فنون روز
  • توسعه خدمات دریایی و بندری سینا
  • توسعه صنعت ایران افق
  • پیشگامان سازه تجارت پارس
  • مدیران ارزش دارایی های فیزیکی پاوان
  • دریاگستران اوج دانش
  • طلوع دانش کوثر
  • آرتمن پارس آبتین
  • صنعت آموز نوین پارسی
  • کیوان ارتباط جنوب
  • مهندسین عمران مارون
  • سپاس صنعت فرتاک
  • ویستا پایش راد
  • پیشگامان فن اندیش تهران
  • سامان انرژی اصفهان
  • پارس توربو تیوان کمپرسور خاورمیانه
  • پرتو آزمون آذر
  • مهندسی صارع شمال
  • آبادراهدار پارس
  • آسانبر کاران عرشیان
  • گروه مهندسین مشاور ایتسن
  • ایران گروپ اوف سورویورز (IGS)
  • مهندسی بهین نگهدار امین
  • گسترش آهن راه
  • اطلس راهبر دریا
  • پیشگامان فن اندیش
  • مدیریت منابع فیزیکی اطمینان پردیس مهر

آمار ساایت

  • كل کاربران ثبت شده: 2492 کاربر
  • کاربران حاضر در وبگاه: 0 کاربر
  • ميهمانان در حال بازديد: 12 کاربر
  • تمام بازديد‌ها: 7736014 بازدید
  • بازديد 24 ساعت قبل: 910 بازدید

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به انجمن نگهداری و تعمیرات ایران می باشد.

© 2024 All Rights Reserved | Iran Maintenance Association